In drie stappen
het juiste contact


50 betrokken LIOF’ers helpen jouw bedrijf groeien met advies, een waardevol netwerk en financiering op weg naar een slimmer, duurzamer en gezonder Limburg.

De Pannenkoekenbakker

De Pannenkoekenbakker heeft een app ontwikkeld. Deze stelt medewerkers in staat nieuwe dingen te leren maar het is ook belangrijk voor oproepkrachten. Zo is iedereen voorbereid en op de hoogte vóór de gasten komen. Ook voor zaken als allergenen of BHV wordt deze app ingezet. 

LIOF hielp De Pannenkoekbakker:

Vanuit het programma LimburgToerisme.

Digitalisering in de horeca

Op 8 maart lieten we je in een wervelend programma zien wat de nieuwste trends en ontwikkelingen zijn op het gebied van digitalisering in de horeca. In deze tijd van nijpend personeelstekort kunnen digitale oplossingen ervoor zorgen dat je de werkdruk van je personeel kunt verlagen én jouw klantcontact optimaal blijft. 

Toerisme en recreatie ondernemers vertelden inspirerende verhalen over hoe zij digitale oplossingen omarmen in hun bedrijf. Dat gebeurde op de bank bij Jan Scheele of middels korte video-impressies, gemaakt op locatie. En we vertelden je hoe je zelf aan de slag kunt gaan met hulp van het LimburgToerisme programma van LIOF.

Deel deze pagina

Meer weten?

LIOF_TAMARA WEIDE_8278.jpg
Contactgegevens opslaan (vcard)
Bel me terug
Bedankt, wij nemen zo snel mogelijk contact op.
Naam:
E-mail:
Telefoon:
Bedrijfsnaam: